29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Oulunkylän seurakunnan perheleiri

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli24.05.2024 klo 17:00 - 26.05.2024 klo 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLohirannan leirikeskus, Lohirannantie 119, 08680 Lohja Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Huom. Perheleiri on täynnä.

Tervetuloa perheleirille!

Leirillä leikitään, pelataan, ulkoillaan ja ollaan rennosti yhdessä, nauttien leirikeskuksen täysihoidosta.

Leiri on suunnattu pikkulapsi perheille (0–6 v). Leirille kutsutaan mukaan perheitä, joissa on etenkin alle kouluikäisiä lapsia. Leiriohjelma suunnitellaan alle kouluikäisten ja heidän vanhempiensa tarpeitten mukaan.

Perheleirit ovat olleet hyvin suosittuja ja tälle leirille kutsutaan erityisesti ensimmäistä kertaa leirille lähteviä perheitä, jotka asuvat Oulunkylän seurakunnan alueella. Jos leirille jää tilaa, mukaan kutsutaan myös aiemmin leirillä olleita kohderyhmään kuuluvia perheitä sekä muiden seurakuntien alueella asuvia perheitä.

Hinta 30€/aikuinen, 15€/lapsi, alle 2v ilmainen. Hinta sisältää bussikuljetuksen, tapaturmavakuutuksen ja täysihoidon.

Tarkemmat tiedot saat leirikirjeestä.

Lisätietoja:

Linnea Korhola, lastenohjaaja, 046 9211 345, linnea.korhola@evl.fi