01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute
Oulunkylän seurakunta

Rakkaudesta runoon

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli22.09.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliOulunkylän puukirkko, Siltavoudintie 12, 00640 Helsinki

Rakkaudesta runoon: Ihminen on ihmisen toivo

Sunnuntaina 22.9. klo 18 Oulunkylän puukirkossa

Runouden kirkkokiertueen tavoitteena on luoda valoa ja lämpöä ihmisten arkeen runouden keinoin, kirkon tunnelmallisessa ja rauhallisessa ilmapiirissä.

Esitys sisältää runoja ja lauluja kitaransäestyksellä ja kestää noin tunnin. Esiintyjinä ovat näyttelijä Miia Nuutila, muusikko Antti Paavilainen ja harrastaja /lausuja Sinikka Haapanen.

Runokokonaisuus sisältää muun muassa runoja Eino Leinolta, Aaro Hellakoskelta, Eeva Kilveltä, Aulikki Oksaselta, Tommy Tabermannilta ja Aale Tynniltä sekä lauluja Reino Helismaalta ja sävellettyjä runoja eri runoilijoilta.

Vapaa pääsy, vapaaehtoinen ohjelmamaksu 10e.