01.05. Onneksi olkoon: Vappu, Valpuri | Palaute
Paavalinkirkko

Kässäiltapäivä nuorille ja aikuisille Paavalinkirkolla

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 14:30 - 16:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Tervetuloa opettelemaan uutta tai tekemään omaa käsityötä. Kirkolta on lainattavissa pieni määrä neulepuikkoja ja virkkuukoukkuja sekä harjoitteluun sopivia lankanöttösiä. Jos sinulla on mielessä jokin projekti, ota omat langat ja välineet mukaan. Halutessasi voit ottaa mukaan kesken jääneen käsityön ja tulla jatkamaan sitä.

Kässäiltapäivä pidetään Paavalinkirkon pohjakerroksen nuortentilassa. Siäänkäynti kirkkoherranviraston ovesta.

Esteettömyysinfo:

Kirkkoherranvirastosta tultaessa nuortentilaan on noin kymmenen porrasta.

Nuortentilaan on mahdollista tulla toisesta ovesta ja käyttää hissiä. Jos kuljet mieluummin hissillä soita AnMalle p. 0503758604, niin sinulle tullaan avaamaan ovi. Nuortentilassa oleviin wc-tiloihin ei mahdu apuvälineen kanssa.