19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute
Paavalinkirkko

Jouluyön messu Paavalinkirkossa kuuluu jouluun

20.12.2016, 12:19 /  päivitetty 04.01.2017, 10:34
"Tämä on se yö, jona kristityt kaikkialla maailmassa kokoontuvat kuulemaan, mitä tapahtui kerran pienessä Betlehemin kaupungissa."

Jouluyön messu Paavalinkirkossa kuuluu jouluun. Ehdottomasti. Tätä mieltä on ollut moni Paavalin alueella asuva jo useamman vuoden ajan. Jouluyön messusta on tullut kaupunkilainen jouluperinne. Yöllinen messu virittää ihanasti joulun tunnelmaan. Kun on syöty ja juotu ja lahjat jaettu. Tai vaikkei joulua mitenkään viettäisikään.

Tänä vuonna joulumessuun kanssamme on lupautunut viettämään oopperalaulaja Pia Freund. Seurakunnan omasta väestä mukana ovat Juha Valkeapää, Kari Kanala ja Jukka Ahokas. Avustajina toimivat seurakuntalaiset Helena Ronkainen ja Eeva Vallisaari.

Jouluyön messu Paavalinkirkossa jouluaattona 24.12. klo 23. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

"Tämä on se yö, jona joulutähden taivaallinen valo valaisee pimeän maan ja enkeli tuo sanoman Vapahtajan syntymästä."