30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Paavalinkirkko

Vapaaehtoiseksi lasten kerhon ohjaajaksi?

Paavalin seurakunta

19.12.2023, 10:11
Voit olla esimerkiksi teologian tai sosiaali- ja kasvatusalan opiskelija tai muu alasta kiinnostunut.

Hakijalta toivomme ennen kaikkea motivoitunutta ja innostunutta asennetta lasten parissa toimimiseen sekä sitoutumista koko toimintakauden ajaksi vähintään kahteen-neljään kertaan kuukaudessa (keskiviikkoisin). Kerho-ohjaajan on oltava ev.-lut. kirkon jäsen ja hänen on esitettävä rikosrekisteriote (Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002).

Paavalin seurakunnassa alkaa Pyhää ja peuhua- lasten kerho, joka kokoontuu 28.2. alkaen keskiviikkoisin klo 17.30-18.30. Kerho on yli 3-vuotiaille. Kerhoa ohjataan pareittain. Kerhon ohjaamisesta maksetaan palkkio 10€/ h tai 15€/ 1,5h.

Perehdytämme ja koulutamme kaikki ohjaajat! Kerhon ohjaaminen on positiivinen asia myös CV:ssä, jos tavoittelee seurakunta- tai kasvatusalan töitä.

Lisätietoja ja hakemukset osoitteeseen: tuija.heinonen@evl.fi