03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Paavalin seurakunta

Diakoniavastaanotot Paavalin seurakunnassa

28.02.2023, 15:06
Kun tarvitset tukea tai haluat pohtia elämäntilannettasi ja erilaisia elämän kysymyksiä, seurakuntamme diakoniatyöntekijät ovat käytettävissäsi.
Diakoniavastaanotto

Neuvonta ja ajanvaraus puhelimitse 050 433 9846.

Diakoniatyöntekijä kuuntelee ja tukee esim. elämäntilanteeseen, ihmissuhteisiin, terveyteen tai talouteen liittyvissä huolissa ja voi auttaa tarvittaessa löytämään palvelujen piiriin. Työntekijät ovat vaitiolovelvollisia. Kotikäynnit, sairaala- tai hoivakotivierailut tarvittaessa mahdollisia. Diakonia apu on avointa kaikille. uskonnosta tai uskonnottomuudesta riippumatta.

Support and service counselling from diaconia

Diaconia worker has bachelor degree in social work or health care. You can contact diaconia worker when you need a confidental listener or counceling to find right help and services. Typical reasons to contact diaconia are issues with fysical and mental health, economy, relationships, stress, crisis, sadness or loneliness. We respect your religious or non-religious convictions. Paavali Parish diaconia appointments and enquiries for people living in Vallila, Kumpula, Itä-Pasila and Kalasatama area and for students from Diak University.

Phone 050 433 9846. (Paavali Parish, add. Sammatintie 5)