24.07. Onneksi olkoon: Tiina, Kirsi, Kirsti, Krista, Kristiina, Kiia, Tinja | Palaute
Paavalin seurakunta

Leirit, retket, kerhot ja tapahtumat 1-6-luokkalaisille

Paavalin seurakunta

15.07.2024, 08:55
Leirejä ja retkiä pyritään järjestämään koulujen loma-aikoina. Tulevista retkistä ja leireistä ilmoitetaan tällä sivulla. Leiritoimintaa järjestetään 1-6-luokkalaisille yhdessä tuomiorovastikunnan seurakuntien kanssa.
Alakouluikäisiä lapsia hymyilee ja vilkuttaa kameralla

Tulossa

Alakouluikäisten leiri Korpirauhassa 27.-29.9.

Töölön, Kallion, Paavalin seurakuntien ja Tuomiokirkkoseurakunnan yhteinen leiri. Leirillä yövytään 4 hengen huoneissa. Leirillä on ohjelmaa sisällä ja ulkona. Lisäksi mahdollisuus saunoa ja pulahtaa uimassa.

Leirin hinta on 60€/leiriläinen. Leirimaksu kattaa kuljetuksen, ohjelman, ruuat ja tapaturmavakuutuksen.

Ilmoittautuminen alkaa lähempänä leiriä.

Lisätietoja antaa nuorisotyönohjaaja AnMa, Ann-Marie Ahlsten p. 050 375 8604 (myös WhatsApp) tai ann-marie.ahlsten@evl.fi

Leiri- ja kerhomaksut

Leiri- ja kerhomaksut laskutetaan sähköisen järjestelmän kautta.

Maksuista on mahdollista hakea alennusta tai vapautusta.

Hakeminen tapahtuu sähköpostitse. Kerro vapaamuotoisesti perheenne tilanteesta, jonka perusteella haet alennusta tai vapautusta. Hakemus lähetetään osoitteeseen ann-marie.ahlsten@evl.fi.