07.05. Onneksi olkoon: Helmi, Kastehelmi | Palaute

Lasten ja perheiden toiminta Paavalissa

Paavalin seurakunta

02.05.2024, 09:55
Tarjoamme lapselle innostavaa ja turvallista tekemistä ja aikuiselle samassa elämäntilanteessa olevan seuraa ja hengähdyshetkiä arkeen.
Iloinen tunnelma, lapsia ja vanhempia kirkossa.

Ajankohtaista

PERHEKAHVILA Paavalinkirkolla to klo 9-11, seuraava kokoontuminen 2.5. Kokoontumista ei ole 9.5. ja kauden viimeinen kerta on 16.5.Tervetuloa!

KEVÄTKEMUT PERHEKAHVILASSA 16.5.
klo 9-11.Samansisältöiset muskarituokiot klo 9.30 ja 10.15. Tarjolla herkkuja ja kivaa yhdessäoloa, tervetuloa kauden viimeiseen perhekahvilaan!

VALLILAN PERHEAAMU klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järjestää Paavalin srk, yhteistyössä Perhetalo Sahramin kanssa. Perheaamu kokoontuu seuraavan kerran 3.5

MUSKARIKIRKKO 19.5 klo 15. Tervetuloa laulamaan ja leikkimään kirkkoon. Sopii kaikenikäisille, huomioimme erityisesti 2-3 -vuotiaat. Luvassa ongintaa. Muskarikirkon kesto noin 40 min.

Viikkotoiminta Paavalissa kevät 2024

Ryhmien kokoontumiset Paavalinkirkolla.

MUSKARIT 0-3- vuotiaille maanantaisin ja torstaisin. Muskarisivulle pääset TÄSTÄ. Kevätkausi päättyy 16.5. Syyskauden ryhmiin ilmoittautuminen avautuu 1.8.2024

PERHEKAHVILA torstaisin klo 9-11. Kokoontumiset Paavalinkirkolla. Lapsille leikkitilaa ja -seuraa. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, tule silloin kun sinulle sopii. Ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton. Kauden viimeinen kerta on 16.5. (9.5. ei ole perhekahvilaa)

KEVÄTKEMUT PERHEKAHVILASSA 16.5. klo 9-11. Samansisältöiset muskarituokiot klo 9.30 ja klo 10.15. Tarjolla herkkuja ja kivaa yhdessäoloa, tervetuloa kauden viimeiseen perhekahvilaan!

VALLILAN PERHEAAMU pe klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järj. Perhetalo Sahrami ja Paavalin srk. Tule yhdessä lapsesi kanssa. Vaihtuvia teemoja; leikkiä, lauluja, loruja, liikuntaa. Kivaa tekemistä arkeen, tule silloin kun sinulle sopii. Avoin ja maksuton. Seuraava kerta 3.5.Tervetuloa!

KALASATAMAN PERHEAAMU ma klo 9.30-11 asukaskerhotila Sintissä (Kalasatamankatu 20). Kaikille avoin perheaamu, jossa voit kohdata muita vanhempia kahvikupposen äärellä. Lapsille leikkitilaa. Järj. Paavalin seurakunta yhdessä Kallion seurakunnan kanssa. Jatkuu syyskaudella 2024. Kevään kokoontumiset ovat päättyneet.

SYLIVAUVAT tiistaisin klo 9.30-11. Ryhmä ensimmäisen lapsen saaneiden äideille ja heidän vauvoilleen. Vertaistukea ja -seuraa, iloa arkeen. Ryhmää ohjaavat seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijät ja se kokoontuu 7 kertaa. Seuraava ryhmä aloittaa syyskaudella 2024 ja siihen ilmoittaudutaan ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi

PÄIVITETTYJÄ TIETOJA TOIMINNASTAMME:

Löydät meidät Paavalin seurakunnan lapset ja perheet Facebook-sivulta.