06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

Lasten ja perheiden toiminta Paavalissa

Paavalin seurakunta

04.10.2024, 12:30
Tarjoamme lapselle innostavaa ja turvallista tekemistä ja aikuiselle samassa elämäntilanteessa olevan seuraa ja hengähdyshetkiä arkeen.
Iloinen tunnelma, lapsia ja vanhempia kirkossa.

Ajankohtaista

Iltaruoka Paavalinkirkolla keskiviikkoisin klo 16.30-18, alkaen 2.10. Tarjolla keitto, leipä ja juoma eurolla. Helpota arkea ja tule ihanaan yhteisölliseen hetkeen yksin tai yhdessä perheen kanssa. Lapsille leikkitilaa vanhemman seurassa/valvonnassa.

Iltaperhekerho Paavalinkirkolla maanantaisin klo 17-19, kerho alkaa 21.10. Perheiden ilta Paavalilla: lapsille leikkitilaa ja -seuraa. Tule hengähtämään kirkolle ja viettämään kiva maanantai-ilta yhdessä lasten kanssa. Pientä iltapalaa tarjolla klo 18.30 saakka. Eri teemoilla tekemistä, johon voi halutessaan osallistua; ensimmäisellä kerralla 21.10 muovailu, ja 28.10 pyhäinpäivän lyhtyjen koristelua.

Pyhäinpäivän tapahtuma Hietaniemen hautausmaalla la 2.11. klo 16-19.Hietaniemen hautausmaalle voit tulla hiljentymään, rauhoittumaan ja tunnelmoimaan pyhäinpäivän kunniaksi. Lapset voivat kiertää mm. enkelirastiradan. Mukaan voi ottaa oman taskulampun.

Voimavaroja parisuhteeseen 6.11. klo 18-19. Parisuhdeviikon avoin valtakunnallinen luento verkossa. LIITY TÄSTÄ Ohjelmassa ohjaajien virikkeitä ja tehtäviä kumppanin kanssa. Ei ryhmäkeskusteluja. Kaikille avoin parisuhdeilta verkossa. Viikolla vietetään valtakunnallista parisuhdeviikkoa.

Viikkotoiminta Paavalissa syyskausi 2024

MUSKARIT 0-3- vuotiaille maanantaisin ja torstaisin. Muskarisivulle pääset TÄSTÄ. Syyskauden ryhmiin ilmoittautuminen on avoinna ja vapaille paikoille voi vielä ilmoittautua.

PERHEKAHVILA torstaisin klo 9-11. Kokoontumiset Paavalinkirkolla. Lapsille leikkitilaa ja -seuraa. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, tule silloin kun sinulle sopii. Ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton. Kokoontumiset joka torstai. Satutäti Elo vierailee 3.10.

SAHRAMIN PERHEAAMU (ent. Vallilan perheaamu) pe klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järj. Perhetalo Sahrami ja Paavalin srk. Tule yhdessä lapsesi kanssa. Vaihtuvia teemoja; leikkiä, lauluja, loruja, liikuntaa. Kivaa tekemistä arkeen, tule silloin kun sinulle sopii. Avoin ja maksuton. SPR:n ensiapukouluttaja vierailee perheaamussa pe 4.10.2024 klo 10.

KALASATAMAN PERHEAAMU ma klo 9.30-11 asukaskerhotila Sintissä (Kalasatamankatu 20). Kaikille avoin perheaamu, jossa voit kohdata muita vanhempia kahvikupposen äärellä. Lapsille leikkitilaa. Pieni laulu/loruhetki klo 10. Järj. Paavalin seurakunta yhdessä Kallion seurakunnan kanssa. Kokoontumiset 2.9. alkaen.

SYLIVAUVAT tiistaisin klo 9.30-11. Ryhmä ensimmäisen lapsen saaneiden äideille ja heidän vauvoilleen. Vertaistukea ja -seuraa, iloa arkeen. Ryhmää ohjaavat seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijät ja se kokoontuu 7 kertaa. Ryhmä 1 on tällä hetkellä täynnä, ryhmässä 2 (aloitus 5.11.) on vielä paikkoja, ilmoittautumiset ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi

PÄIVITETTYJÄ TIETOJA TOIMINNASTAMME:

Löydät meidät Paavalin seurakunnan lapset ja perheet Facebook-sivulta.