05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute

Nuorten vaikuttajaryhmä Paavalissa

Paavalin seurakunta

24.03.2024, 21:11
Paavalin seurakunnan nuorten vaikuttajaryhmä koostuu seitsemästä eri ikäisestä nuoresta sekä nuoresta aikuisesta. Nuorten vaikuttajaryhmä toimii itsenäisesti pitäen kuitenkin säännöllisesti yhteyttä seurakuntaneuvostoon. Vaikuttajaryhmä kokoustaa vähintään kerran kuukaudessa ja työskentelee kokouksien välillä viestitellen.

Paavalin seurakunnan nuorten vaikuttajaryhmään on tervetulleita niin nuoret kuin nuoret aikuisetkin! Jos innostuit vaikuttajaryhmästä ja haluaisit siihen mukaan, niin voit olla yhteydessä AnMaan: ann-marie.ahlsten@evl.fi tai 050 375 8604 (myös WhatsApp) tai voit olla yhteydessä suoraan vaikuttajaryhmään laittamalla sähköpostia osoitteeseen uskotoivorento@gmail.com

Nuorten vaikuttajaryhmän jäsenet:

Elliot

Terse, meikä on Elliot. Meikä on nuorten aikuisten iltojen vaki naamoja ja siellä muhun usein törmääkin. Tapana on hoitaa asiat kunnolla mutta ei liian vakavasti. Usein mut löytää myös kirkolta musisoimasta eri soittimilla ja/tai leireiltä ja tapahtumista yhteislauluja säestämästä. Paljon pyörin myös partion tapahtumissa joten mut saattaa löytää myös kirkolta partion tapahtumista ja kokouksista. Tavoitteena on edistää nuorten aikuisten toimintaa ja olla mukana ideoimassa tulevia tapahtumia

Joonas

Moi, oon Joonas ja oon appari. Haluaisin vaikuttaa nuoria koskeviin päätöksiin, esimerkiksi ketä meille palkataan töihin. Vaikuttajaryhmässä tuntuu siltä, että saa paremmin nuorten äänen kuuluviin ja voi tehä kirkon toiminnasta nuorten näköistä.

Pia

Moikka, olen Pia, hetki sitten ylioppilaaksi valmistunut nuori aikuinen! Mun vapaa-aikaan kuuluu monipuolista vaikuttamista, maalailua ja ruoanlaittoa. Tulevaisuuden suunnitelmissa on pääsy yliopistoon ja siellä historian ja teologian opinnot! Pidän Nuorten vaikuttajaryhmässä siitä, että nuorten ääni pääsee aidosti kuuluviin seurakunnassa ja voimme toimia nuorten sekä nuorten aikuisten asiantuntijana.

Oona

Moikka moi, mä oon Oona lukion aloittava nuori. Yleensä mun vapaa-aika kuluu teatterin ja käsitöiden ääressä. Vaikuttajaryhmässä pidän siitä, että nuorten ääni tulee kuuluviin ja voimme tehdä nuorten toiminnasta sellaista kuin nuoret toivovat ja haluavat.

Tiia

Mooi, oon Tiia ja oon tällä hetkellä lukion ykkösellä. vapaa-ajalla tapaan tanssahdella paljon ja tykkään myös rennosta kavereiden kanssa hengailusta, kävelyistä ja uusien kivojen paikkojen etsimisestä. vaikuttajaryhmässä oon sen vuoksi, että meillä on kiva porukka, jossa pyritään yhdessä tekemään nuorille kivaa toimintaa ja saada meidän ääntä kuuluviin.

Iiriksen ja Mirvan esittelyt päivitetään myöhemmin.

Vaikuttajaryhmän jäsentä Elliot Sinisaloa haastateltiin Kirkko ja kaupunki -lehteen. Jutun pääset lukemaan täältä!