04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute

Paavalin seurakunnan kässäleiri

Paavalin seurakunta

24.04.2024, 11:28
Elokuussa 2024 järjestetään toista kertaa kässäleiri Lohirannan leirikeskuksessa.

Leiri on tarkoitettu käsitöitä harrastaville sekä heille, jotka haluaisivat tehdä enemmän käsillään. Voit tulla leirille jatkamaan nyt tekeillä olevaa työtä, aloittamaan uutta tai kaivaa kätköistä jo vanhan keskeneräisen työn. Tänä vuonna teemana on myös jo käytössä olleiden neuleiden huolto ja korjaus.

Viikonlopun aikana luvassa on käsitöiden tekemistä, keskusteluita, ulkoilua, saunomista, takkatulen katselua, hartauksia ja yhdessä valmistettava messu.

Leirille lähtee mukaan myös lankoja, joista neulotaan hyväntekeväisyyteen sukkia ja muita tarveneuleita.

Päivää rytmittävät ruokailut (aamupala, lounas, päiväkahvi, päivällinen ja iltapala). Ruokailut ovat eri rakennuksessa kuin majoitus ja ohjelma ja reittiin sisältyy mäki.

Leirin hinta on aikuisilta 60€ 2hlö huoneessa majoituttaessa ja 40€ alle 18-vuotiailta.

Erikseen sopimalla on mahdollisuus majoittua 1hlön huoneessa, josta veloitamme 120€. Jokaisessa majoitushuoneessa on oma vessa ja suihku.

Leirimaksuun sisältyy kuljetus Paavalinkirkko -Lohirannan leirikeskus -Paavalinkirkko, ruokailut, ohjelma ja tapaturmavakuutus.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti 5.5. klo 12- 25.7. klo 23.59 alla olevien linkkien kautta

aikuiset

nuoret alle 18-vuotiaat