17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute

Taide tekee hyvää!

Paavalin seurakunta

27.06.2024, 08:43

Paavalin taiteiden yönä digitaalisella keräyslippaalla voit halutessasi auttaa Lääkärit ilman rajoja -avustusjärjestöä antamaan sairaanhoitoa mm. Gazassa, Ukrainassa, Sudanissa ja Haitissa. Lääkärit ilman rajoja on sairaanhoitoon erikoistunut sitoutumaton ja puolueeton avustusjärjestö, joka toimii katastrofialueilla tehden mm. leikkauksia ja auttaen synnytyksissä. Järjestölle on myönnetty Nobelin rauhanpalkinto humanitaarisesta työstä ihmishenkien pelastamiseksi.

Halutessasi voit lahjoittaa MobilePaylla numerossa 11126 ja valitsemalla kategorian Paavalin taiteiden yö. Lahjoittaa voit vaikka heti!

Rahankeräyslupa RA/2020/1543, Lääkärit Ilman Rajoja ry (y-tunnus 2832010-2)