01.05. Onneksi olkoon: Vappu, Valpuri | Palaute
Paavalin seurakunta

Elävä tie -opetusryhmä sydänrukouksesta

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli20.04.2024 klo 11:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Sydänrukouksen opettaja, teologian maisteri ja psykodraama- ja bibliodraamakouluttaja Sirkku Aitolehti tulee opettamaan kolmen kerran sarjassa siitä, mitä benediktiiniläinen luostarisääntö on tavallisessa arjessa tänä päivänä. Tämä tapahtuu niin, että ihmisen elämään mahtuvat sopivassa suhteessa mukaan ajattelu, tunteet ja keho. Sirkku Aitolehti oli vierailemassa ja oppimassa syksyllä 2023 Cynthia Bourgeaultin viisauskoulussa. Nyt hän tuo viisauskoulussa oppimaansa Paavalin seurakuntaan.

Opetusryhmä on tarkoitettu sydänrukousta jo jonkin aikaa harjoittaneille. Voit osallistua yhteen tai useampaan kertaan, opetuksen teema on jokaisella opetuskerralla eri. Opetusryhmään ei ole ilmoittautumista, olet tervetullut vain tulemaan paikalle. Tarjolla kahvia / teetä. Sisäänkäynti kirkon sivuoven kautta.

Opetuskerrat ovat lauantaisin: 17.2. klo 11-14, 16.3. klo 11-14 ja 20.4. klo 11-14.