08.09. Onneksi olkoon: Taimi | Palaute
Paavalin seurakunta

Lahjoita käytöstä poistuneet kesäurheiluvälineesi keräykseen ja osallistu Liikuntamessuun

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli15.09.2024 klo 09:00 - 15:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Osallistu LiiKen keräykseen ja lahjoita käytöstä poistuneet kesäurheiluvälineesi hyväntekeväisyyteen! Lojuuko nurkissasi ylimääräisiä urheiluvälineitä kuten palloja, mailoja, pelikenkiä, verkkoja yms.?

Lahjoita ne Liikunnan Kehitysyhteistyö LiiKen kautta Zimbabween! Tällä hetkellä tarve kesäurheiluvälineille on suuri LiiKen yhteistyökouluissa ja -opettajankoulutuslaitoksissa. Lisätietoja keräyksestä: info@liike.fi

Ohjeet: Pakkaa varusteet (esim. mailat, pallot, verkot, pelikengät) laatikkoon ja merkitse laatikon päälle mitä se sisältää. Emme ota vastaan vaatteita (kuten collegeja tai verkkareita), vain pelipaitoja vastaanotetaan.

Varusteiden tulee olla ehjiä ja käyttökelpoisia. Tuo lahjoituksesi suoraan konttiin Paavalinkirkon pihalle Helsingin Vallilaan 13.-15.9. klo 9-15. Osoite on Sammatintie 5. Kiitos lahjoituksestasi.

Muista myös Liikuntamessu Paavalinkirkossa sunnuntaina 15.9. klo 10, mukana papit Kari Kanala, Elina Koivisto ja kanttori Krista Pellikka.