08.09. Onneksi olkoon: Taimi | Palaute
Paavalin seurakunta

Suomen kielen kurssi

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli24.09.2024 klo 17:30 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Opiskelu- ja työelämävalmiuksia suomen kielen taitoa kehittämällä! Suomen kielen kurssi tiistaisin 24.9.-12.11.2024 klo 17.30-19

Kurssille voi ilmoittautua sähköpostiin sade.kultanen@evl.fi 13.9. saakka. Kurssille mahtuu 20 opiskelijaa. Kurssi on tarkoitettu työikäisille. Kurssilla on mukana tutoreita Diakonia-ammattikorkeakoulusta.

Kurssi on maksuton.

Kurssi sopii lähtötasolle A2 - B1. Kurssilla tehdään kielioppi-, luku-, kirjoitus- ja keskusteluharjoituksia. Teemme kurssin aikana myös vierailun museoon.

Kurssin järjestää Paavalin seurakunnan diakonia. Kurssin opettajana toimii suomen kielen opettajaksi valmistuva Negin Bahadori. Kurssilla noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.

Kurssin aikana on mahdollista saada palveluohjausta varaamalla ajan diakoniatyöntekijälle.