29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Paavalin seurakunta

PopPaavali järjestetään 19.8. Paavalinkirkon sisäpihalla

30.06.2023, 10:26

PopPaavali valtaa Paavalinkirkon sisäpihan 19.8.!

PopPaavali-festivaali järjestetään tänä vuonna yksipäiväisenä ilmaistapahtumana 19. elokuuta, tuttuun tapaan Paavalinkirkon sisäpihalla.

Viime vuonna kahden juhlapäivän aikana yhteensä lähes 1000 henkeä kirkon pihalle juhlimaan houkutellut piknik-henkinen minifestivaali saa jälleen vieraakseen nimekkään ja yllättävänkin esiintyjäkaartin, sillä päivä huipentuu vuosia hiljaiseloa viettäneen Minä ja Ville Ahonen -yhtyeen biisintekijän ja keulakuvan Ville Ahosen paluukeikkaan.

Muita festivaalin esiintyjiä tänä vuonna ovat heti kärkeen tanssibileet pystyyn nostattava Laineen Kasperi & Liian Iso Trio, kesän raikkain ja ylistetyin raptulokas Good Boys, popkomeetta Elias Gould, uutta uljasta vaihtoehtorockia edustava Vuoret, juuri ensimmäisen loistokkaan albuminsa Full Moon Play julkaissut cinedramaattinen Fox Confession sekä ikinuoret punkkarit ja kestosuosikit Tumppi Varonen & Problems Unplugged.

Bändien vaihtojen aikana levyjä soittavat Shadowplay-yhtyeen trumpetistinakin tunnettu Marco Kosonen, Paavalinkirkon kirkkoherra Kari Kanala otsikolla Pastori Kanalan Pyhäkoulu, Dj Nancy Imatra ja DJ Njetche.

Ulkoilmassa järjestettävään tapahtumaan ovat tervetulleita kaikenikäiset ja -kokoiset seurueet omin piknik-eväin varustautuneena. Myös lapset ja lemmikit ovat tervetulleita asianmukaisesti varustautuneina (lapsille suosittelemme kuulosuojaimia, lemmikillisiä seurueita pyydämme varaamaan lemmikille mukaan oman juoma/ruoka-astian ja seuraamaan eläimen viihtyvyyttä ihmisjoukossa ja normaalia kaupunkihälyä kovemmassa äänenpaineessa). Alueella ei ole anniskelua, mutta tarjolla on piknik-vilttejä, vesipisteitä sekä yleisö-WC:t.

Lämpimästi tervetuloa PopPaavali-päivään 19. elokuuta 2023!

POPPAAVALI 2023

Avoinna la 19.8. klo 16-22

Paavalinkirkon sisäpiha, Sammatintie 5, Helsinki. Vapaa pääsy, omat piknik-eväät mukaan.

Aikataulu:

16.00-16.20 DJ