01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute
Paavalin seurakunta

Syyspäiväkirja - terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä. Ilmoittautuminen on nyt käynnissä!

Paavalin seurakunta

26.07.2024, 13:29 /  päivitetty 07.08.2024, 10:56

SYYSPÄIVÄKIRJA - terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä

Paavalinkirkolla torstaisin klo 17-19 alkaen 19.9.2024

Itseään voi kannatella läpi pimenevän syksyn oman kynän avulla. Joskus siitä, mistä on vaikea puhua, voi olla helpompi kirjoittaa.

Ryhmässä kirjoitetaan omasta elämästä, leikitellään runoilla ja keskustellaan yhdessä kirjoittamisen herättämistä ajatuksista luottamuksellisesti. Omia tekstejään saa lukea ääneen niin halutessaan, mutta kaikkea ei tarvitse jakaa.

Aiempaa kokemusta kirjoittamisesta ei tarvita. Ryhmässä ei opetella kirjoittamaan paremmin, eikä kenenkään tekstejä arvostella. Osallistua saa omana itsenään. Tässä ryhmässä ei tarvitse suorittaa!

Ryhmä kokoontuu 12.12. asti (ei to 17.10.). Se soveltuu aikuisille, joilla ei juuri nyt ole elämässään akuuttia kriisiä tai vakavampia mielenterveyden haasteita.

Ryhmää ohjaa kirjailija ja kirjallisuusterapiaohjaaja Julia Virkkunen.

Ilmoittautumiset ma 16.9. mennessä sähköpostitse osoitteeseen virkkunenjulia@gmail.com .