06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Pakilan seurakunta

Pakilan Marttojen kevätretki Haminaan ja Kotkaan

Pakilan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli14.05.2024 klo 08:00 - 18:45 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Kevätretki bussilla Haminaan ja Kotkaan

Lähdemme kirkolta klo 8 kohti Haminaa, Loviisassa pidämme kahvitauon ravintola Degerby Gilletissä.

Haminassa opastettu kävelykierros, seuraavaksi matkaamme Alvar Aallon suunnitelmaan Sunilaan, jossa meillä myös opastus.

Seuraavaksi vuorossa Merikeskus Vellamo ja lounas ravintola Laakongissa.

Lyhyt esittely Merikeskuksesta ja omatoiminen tutustuminen.

Paluumatkalla pysähdymme Strömforsin ruukissa, jossa vapaata aikaa kierrellä alueella ja tutustua ruukin työpajoihin ja myymälöihin.

Päiväkahvit Bed&Bistro ravintolassa.

Paluu Hyvän Paimenen kirkolle n klo 18.45.

Retken hinta jäsenille 55 € ja kaverille 90 €. Hinta sisältää bussimatkan, opastukset ja pääsymaksun Merikeskukseen, 2 x kahvin ja lounaan.

Sitova ilmoittautuminen Jaana Juholalle; jaana_juhola@hotmail.com, puh. 050 511 0262, 1.3.24 mennessä, mielellään mahdollisimman aikaisin.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro, jos on erikoisruokavalio. Tavoitteenamme on saada bussi täyteen iloisia matkalaisia.

Järjestäjä: Pakilan Martat
Yhteyshenkilö: Tiia Valve-Tuovinen