04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Pakilan seurakunta

Ensivauvaryhmä

06.10.2023, 13:12
Kuvassa punaisilla kirjaimilla teksti ensivauvaryhmä ja nainen, joka pitää vauvaa sylissään.

Hei kaikki perheet,

Ensivauva ryhmä kokoontuu Hyvän paimenen kirkolla tiistaisin 7.11–5.12. klo 12.00–13.30.

Ilmoittautumiset heli.sjoberg@evl.fi.

Kerhoon mahtuu mukaan 10 perhettä, mikä takaa suljetun ja luottamuksellisen ilmapiirin.

Kerhoa vetävät Heli Sjöberg ja Sami Hussein.

Ensivauva kurssi tarjoaa tukea ja tietoa uusille vanhemmille, jotka ovat juuri saaneet ensimmäisen lapsensa. Tämä kurssi tarjoaa tilaisuuden jakaa kokemuksia, oppia uutta ja rakentaa vertaissuhteita muiden samassa elämäntilanteessa olevien perheiden kanssa.

Kerhossa tullaan kuulemaan myös, vaihtuvia puhujia, jotka jakavat arvokasta tietoa ja vinkkejä vastasyntyneiden hoitoon ja vanhempien hyvinvointiin liittyvistä asioista. Tämä tarjoaa loistavan tilaisuuden oppia uutta ja saada tukea ensimmäisiin vauvavuosiin.

Odotamme innolla tapaamista kanssanne!