24.07. Onneksi olkoon: Tiina, Kirsi, Kirsti, Krista, Kristiina, Kiia, Tinja | Palaute
Pakilan seurakunta

Ilmoittaudu mukaan isoskoulutukseen!

Pakilan seurakunta

16.07.2024, 14:04 /  päivitetty 16.07.2024, 14:12
Hei sinä tänä vuonna riparin käynyt nuori! Lähtisitkö isoseksi?
Nuoria kulkee jonossa piirissä kädet toistensa olkapäillä

Isoskoulutusta järjestetään syksyllä ekan vuoden isosille kahdessa ryhmässä, jotka kokoontuvat joka toinen viikko.

Tiistain ryhmä starttaa 3.9. klo 16.30-18.00 ja keskiviikon ryhmä 11.9. klo 17.30-19.00. Ryhmät kokoontuvat Hyvän Paimenen kirkolla Kirkonkellarissa.

Tästä pääset ilmoittautumaan:

Kenelle isoskoulutus on tarkoitettu?

Isoseksi tarvitaan kaikenlaisia nuoria. Tule siis rohkeasti mukaan! Ekan vuoden isoskoulutus on tarkoitettu erityisesti juuri rippikoulunsa käyneille nuorille. Koulutuksessa opetellaan pienryhmän ohjaamista, leikkejä, sketsejä ja pohditaan hengellisiä teemoja. Koulutuksen käyneet isoset pääsevät toimimaan kesän ripareilla isosen roolissa. Koulutukseen osallistuminen ei vielä sido mihinkään, joten kannattaa tulla mukaan katsomaan, olisiko isosen tehtävä juuri sinua varten!