05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute

Ilmoittautuminen Pakilan seurakunnan ripareille 2024

Pakilan seurakunta

20.09.2023, 17:47 /  päivitetty 02.01.2024, 14:34
Ilmoittautuminen alkaa ma 2.10. klo 9 ja päättyy ti 31.10. klo 23.59.
Rippikoulut 2024
Palaa Pakilan rippikoulujen etusivulle

Jälki-ilmoittautuminen kesän 2024 ripareille

Jälki-ilmoittautuminen kesän ripareille on auki. Jos siis unohdit ilmoittautua lokakuussa, ei hätää. Pääset ilmoittautumaan riparille tästä. Huomaathan, että rippikoulu alkaa kaikilla riparilaisilla yhteisesti 16.3. riparistartin merkeissä, joten ole yhteydessä rippikouluvastaaviin (tiedot alla), jos haluat ilmoittautua tätä ajankohtaa myöhemmin.

Rippikouluihin ilmoittaudutaan sähköisen tunnistautumisen kautta. Tämä on tehtävä yhdessä huoltajan kanssa, sillä kirjautumiseen tarvitaan huoltajan verkkopankkitunnuksia.

Ilmoittautuessasi voit valita neljä leiriä toivejärjestykseen. Jälki-ilmoittautumisen yhteydessä näet kunkin leiripaikan nimen edessä, onko ryhmä jo täynnä vai onko ryhmässä edelleen tilaa. Ilmoittautuessa on valittava joka tapauksessa neljä ryhmää toivejärjestykseen, joten valitse ensisijalle ryhmä, jossa on vielä tilaa ja muille sijoille voit valita täysiä ryhmiä.

Rippikoulupaikat jaetaan ilmoittautumisen päätyttyä. Jälki-ilmoittautumiset käsitellään, kun ilmoittautumisia otetaan vastaan. Täytäthän ilmoittautuessasi yhteystiedot tarkasti. Tieto rippikoulupaikasta lähetetään nuoren sähköpostiosoitteeseen marraskuun aikana tai jälki-ilmoittautuessa n. 1-2 viikon kuluessa ilmoittautumisesta. Mikäli haluat tiedon riparipaikasta perinteisellä postilla tai jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää ripareihin liittyen, ota yhteyttä rippikouluvastaaviin Jonna Toloseen (050 380 4211 tai jonna.tolonen@evl.fi) tai Ida Lemmetyiseen (050 380 1418 tai ida.lemmetyinen@evl.fi).

Kaverikoodi

Ilmoittautumisen yhteydessä saat kaverikoodin. Kaverikoodi takaa sen, että pääset 1-2 kaverin kanssa varmasti samalle riparille. Ennen ilmoittautumista on siis hyvä sopia yhdessä, että valitsemanne riparivaihtoehdot sopivat varmasti kaikille.

Ensimmäisenä ilmoittautuva täyttää toivejärjestyksenne ja ottaa talteen koodin, jonka muut ilmoittautuessaan lisäävät "käytä kaverikoodia"-kenttään. Moni menee myös leirille tuntematta entuudestaan ketään ja tutustuu siellä uusiin kavereihin.