19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Pihlajamäen kirkko

Juhlatilat Malmin seurakunnassa

19.01.2023, 16:17
Helsingin seurakunnilla on käytössään juhlatiloja, joita voi vuokrata hääjuhliin sekä kaste- ja muistotilaisuuksiin. Kastejuhlien, häiden tai hautajaisten järjestäminen kirkon tiloissa on yleensä maksutonta.
Kuva Viikin kirkon sisätiloista auringonpaisteessa

Kun järjestät perhejuhlia, ole ensin yhteydessä seurakuntatoimistoon.

Voit ottaa yhteyttä soittamalla numeroon 09 2340 4400 ma–ti, to–pe klo 9–13 ja ke klo 13–17 tai sähköpostitse osoitteessa: malmi.srk@evl.fi

Tilojen käyttöajat ja hinnat (sis. 24% alv):

Kirkot ja seurakuntakodit: Mikäli kastejuhlat kestävät yli 4 tuntia tai hää- tai muistotilaisuudet yli 6 tuntia, peritään ylimenevältä ajalta 50 € / alkava tunti.

Konfirmaatiojuhlat: Konfirmaatiojuhlista peritään 100 € / 6 tunnin ajalta. Ylimenevältä ajalta veloitetaan 50 € / per alkava tunti. Konfirmaatiokahvituksia voi järjestää Tapulin ja Siltamäen seurakuntakodeissa sekä Tapanilan kirkon seurakuntasalissa. Konfirmoitavan tulee olla Malmin seurakunnan jäsen juhlatilojen myöntämiseksi.

Kerhohuoneiden vuokrat: Taloyhtiöiden kokoukset tai muu ulkopuolinen toiminta 50 € / tunti. Mahdollisuus kokouksiin vain, jos suntio on paikalla muun toiminnan puitteissa.

Jumppasalin vuokrat: Puistolan ja Tapanilan kirkoissa vuokra on 120 € / kk (1h/vko) tai 30 € / kerta (1h).

Konsertit: Tuottoa tavoittelevat 550 e / harjoitus + konsertti. Muista maksullisista konserteista päättää kirkkoherra.

Kirkkoon kuulumattomien tilavuokrat: Kirkkoon kuulumattomien siunaus kirkkosalissa maksaa ti–pe 360 € ja la 570 €. Muistotilaisuuden järjestäminen seurakuntasalissa 100 € / 6 tuntia. Ylimeneviltä tunneilta 50 € / alkava tunti.

Muuta huomioitavaa: Keittiöt astioineen ovat juhlan järjestäjän käytettävissä. Pöytäliinat on tuotava itse. Juhlan järjestäjä huolehtii itse tilan siivouksesta, kuten tiskeistä juhlan jälkeen. Tiloihin liittyvissä kysymyksissä voi soittaa kirkon etusivulta löytyvään numeroon.

Tilat:

Malmin kirkko REMONTISSA vuoden 2024 loppuun.

Kuvia ja lisätietoja Malmin kirkosta täällä.

Pihlajamäen kirkko

Kuvia ja lisätietoja Pihlajamäen kirkosta täällä.

Puistolan kirkko

Kuvia ja lisätietoja Puistolan kirkosta täällä.

Siltamäen seurakuntakoti

Kuvia ja lisätietoja Siltamäen seurakuntakodista täällä .

Tapanilan kirkko

Kuvia ja lisätietoja Tapanilan kirkosta täällä.

Tapulin seurakuntakoti

Kuvia ja lisätietoja Tapulin seurakuntakodista täällä .

Viikin kirkko

Kuvia ja lisätietoja Viikin kirkosta täällä.