16.07. Onneksi olkoon: Reino, Rene | Palaute
Pihlajamäen kirkko

Perhejuhlat tulossa? Häiden, hautajaisten tai ristiäisten järjestäminen

Malmin seurakunta

04.06.2021, 15:54 /  päivitetty 27.06.2024, 15:29
valokuvia kankaan päällä perhejuhlista, teksti: Oletko järjestämässä perhejuhlia? Malmin seurakunta, älä pelkää.

Oletko järjestämässä perhejuhlia, mutta et tiedä mistä aloittaisit? Aloita järjestelyt soittamalla tai laittamalla sähköpostia Malmin seurakuntatoimistoon.

Seurakuntatoimistosta voit varata seurakuntien tiloja sekä papin kirkollisiin toimituksiin, kuten ristiäisiin tai häihin. Tilaisuuden toimittava pappi tulee ensisijaisesti seurakuntalaisen omasta seurakunnasta.

ASIOINTI PUHELIMELLA

Seurakuntatoimiston puhelinpalvelun numero on 09 2340 1100. Palvelu on avoinna ma, ti, to ja pe klo 9–13 sekä ke klo 13–16.
24.6.–4.8. toimiston puhelinpalvelu on suljettu perjantaisin.

ASIOINTI SÄHKÖPOSTILLA

• malmi.srk@evl.fi

ASIOINTI PAIKAN PÄÄLLÄ

Sovi tapaamisaika ja -paikka soittamalla tai sähköpostilla.

Malmin seurakunnan palvelusihteeri työskentelee yleensä Puistolan kirkolla, Tenavatie 4 Malmin kirkon ollessa tällä hetkellä remontissa. Tapaamisen voi sopia tarvittaessa myös muuhun tilaamme.‍

Hautajaisjärjestelyissä voit myös olla yhteydessä Helsingin seurakuntayhtymän Hautapalveluihin tai hoitaa varauksen sähköisen asioinnin kautta.

Hautapalvelut: 09 2340 6000, helsinki.hautapalvelut@evl.fi. Avoinna ma–pe klo 10–14.

Virkatodistuksen voit tilata osoitteesta tilaavirkatodistus.fi tai keskusrekisterin virkatodistuspalvelusta, 09 2340 5000. Avoinna ma–pe klo 9–12.