06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute
Pitäjänmäen kirkko

Kunnon kaveri -jumppa yli 65-vuotiaille

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli07.10.2024 klo 13:30 - 14:15 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

KUNNON KAVERI - 45 MINUUTIN JUMPPA maanantaisin 12.8. alkaen klo 13.30 Pitäjänmäen kirkon srk-salissa.

Toiminta on tarkoitettu yli 65-vuotiaille kotona asuville, jotka haluavat lisätä liikuntaa ja hyvinvointia arkeensa.

Jumppa sopii kaiken kuntoisille. Harjoitteet voi tehdä seisten tai istuen. Maksuton, ei ilmoittautumista.

Ohjaajana Anne Luhtala, p. 044 328 9100, anne.luhtala@miinasillanpaa.fi

Miina Sillanpään Säätiön alueellinen Kunnon kaveri -hanke yhteistyössä Helsingin kaupungin kanssa on edistänyt iäkkäiden liikkumismahdollisuuksia Länsi-Helsingissä. Hankkeessa lisätään ikäihmisten fyysistä aktiivisuutta ja lievennetään yksinäisyyden tunnetta liikkumisen keinoin.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta