17.07. Onneksi olkoon: Ossi, Ossian | Palaute
Pitäjänmäen seurakunta

Esikouluun, päiväkotiin ja kerhoon siunaaminen - kera musiikkipyhäkoulun

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli18.08.2024 klo 10:00 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

Esikouluun, päiväkotiin ja kerhoon siunaaminen, messun alussa kirkkosalissa. Siunaamisen jälkeen siirrymme musiikkipyhäkouluun, jota ohjaamassa ovat varhaiskasvatuksen työntekijät Sanna Yli-Koski-Mustonen ja Anna Helle. Musiikkipyhäkoulu kestää klo 11 saakka, jonka jälkeen voi syödä eväitä ja juhlatarjoiluna nautimme jäätelöt. Lämpimästi tervetuloa!

Mitä on siunaus? Siunaus on sitä, että pyydämme kaikkea hyvää, mitä Jumala voi antaa. Siunaus kantaa niin lasta kuin koko perhettä esikoulu-, päiväkoti- tai kerhovuoden alussa ja aikana. Jumala näkee meidän, kaikenikäisten, arjen asiat ja niihin liittyvät tunteet sekä ajatukset. Taivaan Isä enkeleineen tahtoo suojella ja olla lähellä.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Sanna Yli-Koski-Mustonen