30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Pitäjänmäen seurakunta

Päivärukous

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli25.04.2024 klo 12:00 - 12:20 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

Päivärukous - noin vartin kestävä pieni hengähdyshetki keskellä päivää

Rukoushetkessä huomioimme tarpeen mukaan ajankohtaisia ja henkilökohtaisia rukousaiheita. Jos tulet päivärukoukseen kesken työpäivän, voit aivan hyvin pitää rukoushetken jälkeen oman evästauon kirkon tiloissa.

Päivärukouksen voi johtaa myös vapaaehtoinen seurakuntalainen. Jos olet kiinnostunut, kysy tehtävästä lisää Maika Vuorelta.

Päivärukous tiistaisin ja torstaisin klo 12 Pitäjänmäen kirkossa. Ei pyhäpäivinä.

Kirkkosali on rukouksen paikkana muutoinkin avoinna aina, kun se on mahdollista, mutta vähintään seurakuntatoimiston aukioloaikoina.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Maika Vuori