04.07. Onneksi olkoon: Ulla, Ulpu | Palaute
Pitäjänmäen seurakunta

Mitä vielä -valmennusryhmä hiljattain eläköityneille alkaa syksyllä

Pitäjänmäen seurakunta

14.06.2024, 10:54
Ryhmä on maksuton ja kokoontuu kahdeksan kertaa torstaisin 3.10.2024 alkaen klo 13.00–15.30 Pitäjänmäen kirkolla. Haku ryhmään on elokuun lopussa ja siitä ilmoitetaan erikseen.
Syksyisiä puun lehtiä

Eläkkeelle siirtyminen on yksi isoimmista muutoksista ihmisen elämässä. Työ ja siihen liittyvät ihmissuhteet jäävät taakse - mitä tulee niiden tilalle? Miten ihminen asemoi itsensä uudestaan, kun työ ei enää määrittele omaa identiteettiä? Työuran päättyminen saa myös miettimään, mitä on tullut tehtyä ja minkä arvon sille antaa. Mitä uutta voin vielä oppia, mitä saada aikaiseksi? Olenko vapaa tekemään melkein mitä vain?

Jos pohdit näitä asioita, Mitä vielä -ryhmä on juuri sinulle sopiva. Muiden samassa tilanteessa olevien kanssa keskustellen saat tukea ja kannustusta uudessa elämänvaiheessasi. Ryhmän vetäjät pitävät huolen siitä, että kahdeksan kerran aikana tärkeimmät asiat nostetaan esille ja niitä lähestytään kiinnostavista näkökulmista.

Ryhmä on maksuton ja kokoontuu kahdeksan kertaa torstaisin 3.10.2024 alkaen klo 13.00–15.30 Pitäjänmäen kirkolla. Ohjaajina toimivat Sakari Karjalainen ja Haka Kekäläinen.

Ryhmään otetaan 6–8 hiljattain eläköitynyttä, joilla on motivaatio ja mahdollisuus olla mukana kahdeksan kokoontumiskerran matkan ajan. Haku ryhmään on elokuun lopussa ja siitä ilmoitetaan erikseen.

Lisätietoja Sakari Karjalaiselta: erkkisakarikarjalainen (at) gmail.com