03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Puistolan kirkko

Valon messu ja pyhäkoulu Puistolan kirkossa

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 17:00 - 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuistolan kirkko, Tenavatie 4, 00760 Helsinki (Parkkipaikan osoite: Kasukka, Helsinki)

Huhtikuun Valon messussa puhujana on Pekka Y. Hiltunen. Hän on ollut lähetystyöntekijänä Thaimaassa sekä jäi eläkkeelle uskontokasvatussihteerin virasta Kirkkohallituksessa. Kotimaan "eläkehaastattelussaan" hän sanoi mm. "usko rikkoo rajoja, mutta säilyttää aina taivaallisen identiteettinsä".

Litrugina Markku Arola, musiikissa mm. Tuomo Ahjokannas, Kirsi ja Mikko Pettinen.

Valon messujen sisällössä painottuvat rukous ja musiikki sekä vapaamuotoisuus. Messun aikana lapsille pyhäkoulu.

Puistolan kirkon Valon messu on seurakuntalaisten toteuttama messu, jossa erilaisia tehtäviä riittää jokaiselle halukkaalle. Valon messut ovat syyskaudella Puistolassa kuukauden viimeisenä sunnuntaina syyskuusta marraskuuhun.

Jos haluat tulla mukaan tekijäksi, ota yhteyttä Esa Ahoseen ahonenes(at)gmail.com tai seurakunnan työntekijöistä Markku Arolaan, p. 09 2340 4454 tai markku.arola@evl.fi.