02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Puotilan kappeli

Tyhjän sylin messu Puotilan kappelissa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli11.05.2024 klo 15:00 - 16:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuotilan kappeli, Puotilantie 5, 00910 Helsinki

Tyhjän sylin messu on jumalanpalvelus, joka on suunnattu kaikille tahatonta lapsettomuutta, lapsen menetystä tai muusta syystä tyhjää syliä sureville. Jumalanpalvelus sisältää ehtoollisen, musiikkia, rukousta ja hiljentymistä. Osallistuminen ei edellytä kirkkoon kuulumista. Iltateet tilaisuuden jälkeen.

Mukana ovat pappi Jenni Kahenvirta ja kanttori Mari Lamminen.

• Lapsettomien Simpukka-viikkoa vietetään 6.–12.5.2024. Viikko huipentuu 30 vuotta täyttävään Lapsettomien lauantaihin 11.5.2024. Vuoden 2024 teemana on Tahattomasti lapsettomana Suomessa. Lue lisää ja katso muut tilaisuudet TÄSTÄ LINKISTÄ.
  • Käpy ry tarjoaa valtakunnallista vertaistukea lapsen kuoleman kokeneille perheille Käpy Lapsikuolemaperheet ry (kapy.fi)

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta