03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Roihuvuoren seurakunta

Apua ja tukea diakoniatyöntekijöiltä

14.09.2023, 12:46
Jos eteesi tulee surua, sairautta tai muita vaikeuksia elämässä, voit ottaa luottamuksellisesti yhteyttä diakoniatyöntekijään. Sinun ei tarvitse jäädä yksin.

Seurakunnan palvelutyö, diakonia, on kokonaisvaltaista auttamista, henkistä, hengellistä ja aineellista. Apu on maksutonta ja tarkoitettu kaikille seurakunnan alueella asuville. Sinun ei tarvitse kuulua kirkkoon saadaksesi apua.

Diakoniapäivystykset

Roihuvuoren alue
Ajanvaraus diakoniatyöntekijälle tiistaisin puhelimitse klo 10–11, p. 09 2340 5758. Muuna aikana voit jättää vastaajaan soittopyynnön ja yhteystietosi.

Voit varata ajan myös sähköpostitse osoitteesta roihuvuori.diakonia@evl.fi

Roihuvuoren lisäksi alueeseen kuuluvat Tammisalo ja Marjaniemi.

Laajasalon alue
Ajanvaraus diakoniatyöntekijälle maanantaisin puhelimitse klo 10–11, p. 09 2340 5768. Muuna aikana voit jättää vastaajaan soittopyynnon ja yhteystietosi.

Voit varata ajan myös sähköpostitse osoitteesta roihuvuori.diakonia@evl.fi

Laajasalon lisäksi alueeseen kuuluu Jollas, Kruunuvuorenranta, Santahamina, Vartiosaari ja Villinki.