06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

Kirjepyhäkoulu tuo pyhäkoulun kotiisi

Roihuvuoren seurakunta

08.05.2024, 10:26
Ilmoittautumalla kirjepyhäkouluun saat 4-5 kertaa vuodessa postitse toimitettavan materiaalipaketin: tehtäviä, keskustelukysymyksiä ja linkkejä virsi- ja raamatunkertomusvideoihin. Kirjepyhäkoulu on maksuton.
piirretty lammas piirtää kuvaa

Pyhäkoulu on tapa tehdä raamatunkertomuksia ja kirkkovuoden tapahtumia lapsille tutuiksi ja ymmärrettäviksi. Kirjepyhäkoulussa kertomuksiin tutustutaan videoiden välityksellä tai ihan Raamatusta lukemalla. Niiden käsitteleminen aikuisen kanssa on luontevaa, kun samalla tekee kirjeessä tulleita puuhatehtäviä ja värittää värityskuvia. Mukana on linkkejä tuttuihin virsiin ja Lastenkirkon YouTube-kanavan videoihin (Tästä voit tutustua Lastenkirkon YouTube-kanavaan).

Raamatunkertomukset, lasten virret, rukous ja välittävä huolenpito toisista ovat tärkeitä elämän eväitä edelleen: Pyhäkoulu on hyvä tapa välittää näitä tärkeitä asioita seuraaville sukupolville. Ja kirjepyhäkoulun avulla se onnistuu omassa kodissa milloin vain itselle sopii. Seuraava pyhäkoulukirje postitetaan elo-syyskuun vaihteessa. Siinä käsitellään joitain Vanhan Testamentin kertomuksia.

Täältä voit ilmoittautua kirjepyhäkouluun.