16.07. Onneksi olkoon: Reino, Rene | Palaute

Laajasalon kirkon seurakuntasali

Roihuvuoren seurakunta

29.11.2023, 12:14

Laajasalon kirkon seurakuntasaliin (kirkkosalin takaosassa) sopii 80 henkeä. Seurakuntasalissa voi järjestää kastekahveja, muistotilaisuuksia tai muita perhejuhlia.

Seurakuntasalin erottaa kirkkosalista väliseinä, joka yleensä on auki, kuten kuvassa. Joulun ja pääsiäisen aikaan seurakuntasalissa ei ole pöytiä vaan se on tuoleja täynnä isompia tilaisuuksia ja konsertteja varten. Silloin Laajasalon kirkon aulaa voi käyttää perhetilaisuuksiin.

Adventin ja loppiaisen välillä kastekahvit, muistotilaisuudet ja muut juhlat järjestetään seurakuntasalin aulassa. Joulunajan suurten joulunajan suurten tilaisuuksien vuoksi seurakuntasali on yhdistettynä kirkkosaliin, eikä siellä ole pöytiä. Aulassa on tilaa 60 hengelle.