06.10. Grattis: Bruno | Respons

Barnfamiljer i Petrus församling

Petrus församling

28.08.2024, 14:25
Verksamhet för barn och familjer under terminen 2024–2025.
vauva katsoo kameraan

Musiklek

Klockan 10 på torsdagar sjunger vi och leker tillsammans i Södra Haga kyrka, Vespervägen 12 (Hagasalen).

En rolig förmiddag för er med barn 0–5 år. Vi sjunger, leker, spelar och har roligt. Varje månad har ett eget tema. Musikleken tar ca. 30–40 minuter och efteråt äter vi ett litet mellanmål tillsammans och barnen kan leka fritt. Om du vill kan du ta lunch med dig. Välkommen med!

Musikleken är gratis.

Vill du komma med under terminen? Välkommen! Skicka gärna e-post till anne.koivula@evl.fi (med namn och ålder på ditt barn) så Anne kan kolla att det finns plats i gruppen.

Mera info ger Anne Koivula: anne.koivula@evl.fi.

Fredagscafé i Petruskyrkan

Varje fredag hela hösten kl. 17–19. Kom och drick en kopp kaffe eller te och prata bort en stund. Välkommen ensam, med familj eller vänner. Skogsbäcksvägen 15 i Månsas.

Följ gärna Petrus Kidz-gruppen på facebook för aktuell info!