19.04. Grattis: Bernt, Bernhard | Respons

Bokningsförfrågan/ Varauspyyntö/ Booking inquiry

Johannes församling

21.12.2023, 14:29

‍Funderar du på att arrangera en konsert, en utställning eller behöver du kyrkan för inbandning? Här kan du göra en bokningsförfrågan för Johannes församlings kyrkor; Johanneskyrkan och S:t Jacobs kyrka. Vi erbjuder också utrymme för utställningar i Johanneskyrkans krypta.

Oletko kiinnostunut varaamaan kirkkoa konserttia, näyttelyä tai musiikin tallennusta varten? Tässä voit tehdä varauspyynnön Johanneksen tai S:t Jacobin kirkkoon. Jos olet järjestämässä näyttelyä, voit myös tehdä varauspyynnön koskien Johanneksen kirkon kryptaa.

Are you interested in arranging a concert, an exhibition or do you need the church for recording music? Fill in the form below and make an inquiry about booking S:t John's Church and S:t Jacobs Church. If you're hosting an exhibition you can make an inquiry for the crypt at S:t John's.

Bokningsförfrågan/ Varauspyyntö/ Booking inquiry

K‍ontaktinformation/ Yhteystiedot/ Contact information