29.04. Grattis: Henning | Respons
Hela Helsingfors

Tule mukaan levittämään valoa someen – Sprid allhelgonaljuset i sociala medier

19.10.2021, 11:46 /  uppdaterad 25.10.2023, 15:51
Pyhäinpäivä on kirkollinen juhla, joka ei välttämättä ole enää kaikille tuttu. Osallistu siis pyhäinpäivän viettoon myös somessa ja levitä valon ilosanomaa jakamalla oma valokuvasi valosta ja muistoistasi. – Ett sätt att berätta om helgen är att använda sociala medier och dela bilder av ljus och minnen där. Tillsammans kan vi hjälpas åt att sprida både budskapet och ljuset.

Sytytätkö sinä perinteisesti kynttilän hautausmaalle tai vaikka keittiön ikkunaan? Nautitko pyhäpäivästä käymällä kirkossa tai kahvilassa? Ota kuva omasta pyhäinpäiväperinteestäsi ja jaa se sosiaaliseen mediaan. Siten olet mukana jakamassa valoa ja muistuttamassa samalla lämpimästi kristillisistä perinteistämme. Kirkko tarvitsee kaltaisiasi somevaikuttajia!

Evankelisluterilaisen kirkon #sytytänkynttilän-kampanja on käynnissä sosiaalisessa mediassa Pyhäinpäivä-viikonloppuna 4.-5.11.

Hashtagin avulla voit jakaa pyhäinpäiväperinteesi muiden kanssa. Osallistu ja merkitse kuvasi kynttilöistä ja muistoista hashtagilla: #sytytänkynttilän #jagtänderljus.

Tänder du ljus på kyrkogården eller hemma i köksfönstret? Går du i kyrkan eller på café? Hur din allhelgonatradition än ser ut, knäpp en bild och posta i sociala medier. Tillsammans sprider vi både kunskap och värme genom de kristna traditionerna. Kyrkan behöver influencers som du och jag!

Under allhelgonahelgen 4–5 november pågår den evangelisk lutherska kyrkans kampanj #jagtänderljus i sociala medier. Med hjälp av hashtaggen kan de som vill dela sin allhelgonatradition med andra. Tanken är att tagga bilder av ljus och minnen med #jagtänderljus #sytytänkynttilän.