16.10. Onneksi olkoon: Sirkka, Sirkku, Stella, Luna | Palaute
Koko Helsinki

Elokuvamusiikin urkukonsertti

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli25.10.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Urkuri Valtteri Saarikko soittaa uruilla elokuvamusiikin eeppisiä klassikoita. Tunnelmallisessa Paavalinkirkossa järjestettävässä konsertissa kuullaan musiikkia mm. elokuvista Titanic, Myrskyluodon Maija, Pirates of the Caribbean, Star Wars, Harry Potter ja Interstellar.

Konsertti alkaa perjantaina 25.10. klo 18 ja kestää kestää tunnin. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille elokuvamusiikin ystäville, Sammatintie 5. Tapahtuma on osa Paavalin seurakunnan ekumeenisen vastuuviikon ohjelmaa.

Tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus lahjoittaa humanitaaristen kriisien uhrien auttamiseen mm. Gazassa ja Ukrainassa (MobilePay 25781). Avun vie perille Suomen lähetysseuran katastrofirahasto, joka huolehtii erityisesti kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevista, kuten vammaisista, vanhuksista, naisista ja lapsista. Voit lukea lisää katastrofirahastosta täältä.

Keräyslupa Manner-Suomi RA/2020/1538, voimassa toistaiseksi 1.1.2021 alkaen, myönnetty 1.12.2020, Poliisihallitus.