06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

Helsinki Early Music Festivalin konsertti Saksalaisessa kirkossa

Kalenteri ja kellosymboli07.10.2024 klo 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli

Virolaisilla barokkipoluilla klo 19 Saksalaisessa kirkossa, Unioninkatu 1, Helsinki.

Aino Peltomaa, sopraano ja harppu, sekä 10-vuotisjuhlavuottaan viettävä virolainen barokkiyhtye Floridante: Angela Ambrosini, avainviulu, Anna-Liisa Eller, kromaattinen kannel ja perinteinen kannel, Villu Vihermäe, viola da gamba, Taavi Kerikmäe, klavikordi ja harmoni, Saale Fischer, cembalo.

Barokkimusiikkia säveltäjiltä Meder, Kellner, Ariosti ja Ambrosini sekä sovituksia suomalaisesta ja virolaisesta kansanmusiikista.

Helsinki Early Music Festival.

Liput 50/30/20 e (valitse itse hinta, katsomo on numeroimaton) NetTicketistä, opiskelijoille 10 e ovelta.