16.10. Onneksi olkoon: Sirkka, Sirkku, Stella, Luna | Palaute

Hiljaisuuden mielenmaisemia – Nina Kellokosken valokuvanäyttely Munkkiniemen kirkolla 12.10. – 3.11.

Munkkiniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli12.10.2024 klo 01:00 - 03.11.2024 klo 12:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMunkkiniemen kirkko, Tiilipolku 6, 00330 Helsinki

Valot, varjot ja värit. Pysähdy katsomaan ja havainnoimaan. Mitä kuvat sinussa koskettavat tai mistä ne sinulle kertovat?

Valokuvaaja, terapeutti ja mielen valmentaja Nina Kellokosken vuorovaikutteisessa valokuvanäyttelyssä on mahdollisuus jakaa ajatuksia kuvien herättämistä tunnelmista. Voit lukea muiden jättämiä viestejä ja jättää oman viestisi muiden luettavaksi.

Luonnosta ja väreistä ammentavista kuvista jokainen löytää kosketuspintaa omaan elämäänsä ja arkeensa.