01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute

Hyviä uskonkysymyksiä. Kari Kuulan raamattuluentosarja

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli09.10.2024 klo 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliOulunkylän puukirkko, Siltavoudintie 12, 00640 Helsinki

Hyviä uskonkysymyksiä

Kari Kuulan Raamattu-luentosarja Oulunkylän puukirkossa viitenä keskiviikkona 11.9.-9.10.2024

Luento Raamattuun liittyvästä teemasta ja mahdollisuus kysymyksille ja keskusteluille. TT, Dosentti Kari Kuula on kirjoittanut useita teologiaa ja kristinuskoa käsitteleviä tietokirjoja ja peilaa Raamattua nykypäivän ajankohtaisiin kysymyksiin.

Tilaisuudet ovat kaikille avoimia ja niihin on vapaa pääsy. Ei ennakkoilmoittautumista. Voit tulla kertaluontoisesti tai osallistua kaikkiin tilaisuuksiin.

Iltojen aiheet:

Ke 11.9. klo 18.00. Tappakaa heidät kaikki! Mitä ajatella Vanhan testamentin väkivaltaisuudesta?

Ke 18.9. klo 18.00. Onko muualla maailmankaikkeudessa elämää? Ja jos on, mitä se merkitsee kristinuskolle? Kristinuskon vastauksia aikamme kysymykseen

Ke 25.9. klo 18.00. Enkelien palvontaa ja kosmista Kristus-oppia – Paavalin kirje kolossalaisille

Ke 2.10. klo 18.00. Perkele! Johdatus diabologiaan - mitä kristinusko on sanonut Paholaisesta ja pahoista hengistä?

Ke 9.10. klo 18.00. Kärsimyksen ongelma – osavastauksia kristinuskon suureen mysteeriin