27.08. Onneksi olkoon: Rauli | Palaute

Kastepäivä Mikaelinkirkossa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli29.09.2024 klo 13:00 - 15:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMikaelinkirkko, Emännänpolku 1, 00940 Helsinki

Tervetuloa kastepäivään!

Kastepäivässä iloinen asia on tehty mahdollisimman mukavaksi ja helpoksi. Voit tuoda kastettavaksi pienen tai isomman lapsen. Mukaan voit kutsua myös lapsen lähipiirin. Seurakunta tarjoaa kauniit puitteet sekä juhlakahvit ja mehut. Kastepäivä on yhteisöllinen juhla, jossa kastetaan useampi lapsi.

Lapsesi voidaan kastaa, mikäli ainakin toinen huoltajista kuuluu kirkkoon ja huoltajilta on lupa kasteeseen. Kastettava tarvitsee vähintään yhden kummin, joka on konfirmoitu ja kuuluu evankelis-luterilaista uskoa tunnustavaan kirkkoon. Mikäli kummin löytäminen mietityttää, voi olla yhteydessä meihin. Olet tervetullut kastepäivään myös toisen seurakunnan alueelta.

Kastepäivää vietetään Mikaelinkirkossa (Emännänpolku 1, Kontula) lauantaina 28.9.2024 klo 13 ja 14.

Ilmoittautumiset ja lisätietoja 19.9. mennessä pastori Jenni Kahenvirta p. 050 414 7273 tai jenni.kahenvirta@evl.fi

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta