01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute

Kerhonohjaajakoulutus (nuorille ja aikuisille)

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli27.09.2024 - 29.09.2024 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliOulunkylän kirkko, Teinintie 10, 00640 Helsinki Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Kerhonohjaajakoulutus pe 27.9. - su 29.9. Oulunkylän kirkolla

Mielekäs harrastus etsinnässä?

Jos sinua kiinnostaa päästä ohjaamaan alakouluikäisten kerhotoimintaa, olet etsimämme henkilö!

Kerhonohjaajakoulutus on kahden päivän koulutus, jossa vapaaehtoiset kerhonpitäjät oppivat kerhonohjaamisen perusteita sekä pääsevät suunnittelemaan oman kerhon, mitä pitävät syksyllä.

Koulutuksessa opitaan kerhonohjaamista, hartauden pitämistä, leikkien ohjaamista ja kaikkea muuta kerhon ohjaamiseen liittyvää. Saat pistää omat lahjasi ja taitosi likoon ja touhuta lasten kanssa.

Kerhonohjaajana saat arvokasta kokemusta ryhmän johtamisesta ja ohjaamisesta, monia elämyksiä sekä työkokemusta.

Koulutus tapahtuu kahden päivän aikana Oulunkylän kirkolla, minkä jälkeen olet valmis ohjaamaan omaa kerhoa loppu syksystä.

Sähköinen ilmoittautuminen koulutukseen on avoinna tällä sivulla 1.9.-8.9.2024, koulutus on maksuton.

Koulutus on suunnattu sekä rippikoulun käyneille nuorille että aikuisille.

Lisätietoja:

Mirja Kietäväinen, nuorisotyönohjaaja, 050 380 4122, mirja.kietavainen@evl.fi