03.07. Onneksi olkoon: Arvo | Palaute

Kesäkonsertti Lauttasaaren kirkossa: Marjukka Andersson, urkumusiikkia

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli03.07.2024 klo 13:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

[In English below]

Kesäkonsertti: Marjukka Andersson, urut

Keskiviikkona 3.7. klo 13–14 Lauttasaaren kirkossa. Vapaa pääsy.

Marjukka Andersson kiinnostui urkumusiikista 15-vuotiaana. Siitä lähti into työskennellä monin tavoin urku- ja kirkkomusiikin hyväksi. Andersson työskenteli 34-vuotisen uran Lauttasaaren seurakunnan A-kanttorina sekä konsertoi töidensä ohella urkurina ja kamarimuusikkona. Anderssonin uraan mahtuu myös suurten kirkkomusiikkitapahtumien organisointia, 11 vuotta kanttoreiden valtakunnallisen ammattijärjestön puheenjohtajuutta, opetustyötä ja jatkuvaa musiikillisten taitojen kehittämistä. Kipinästä syntyi palo, joka innostaa edelleen soittamaan ja konsertoimaan.

SAAPUMINEN LAUTTASAAREN KIRKKOON

Julkiset kulkuyhteydet:

Lauttasaaren metroasemalta (Gyldenintien uloskäynti) on kirkolle 450 metrin kävelymatka. Kirkon tuntumaan saapuu bussilinja 22. Pysäkki on nimeltään "Lauttasaaren kirkko”.

Pysäköinti:

Kirkon läheisyydessä (n. 100 m) on kaupungin parkkipaikka, jossa sallitaan 4 tunnin pysäköinti parkkikiekolla.

Esteettömyys:

Kirkkosaliin on esteetön pääsy kirkon pääovien kautta. Ajo kirkon pääoville kävelypolulta on sallittu mm. takseille ja huoltoajoille. Kirkkokahvilaan kuljetaan sisäpihalta B-rapun kautta. Kahvilan takana on hissi

Summer Concert: Marjukka Andersson, organ

Wednesday 3rd of July at 1–2 pm in Lauttasaari Church. Free entry.

Andersson marjukka
Marjukka Andersson