15.07. Onneksi olkoon: Rauni, Rauna | Palaute

Kesäkonsertti Lauttasaaren kirkossa: Kalle Siitonen, harmonikka

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli17.07.2024 klo 13:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

[In English below]

Kesäkonsertissa esiintyy Sibelius-Akatemian lahjakas harmonikansoiton opiskelija Kalle Siitonen. Ohjelmistossa kuullaan musiikkia säveltäjiltä Rameau, Trojan, Nordheim, Oleksiv ja Zubitsky.

Keskiviikkona 17.7. klo 13–14 Lauttasaaren kirkossa. Vapaa pääsy.

SAAPUMINEN LAUTTASAAREN KIRKKOON

Julkiset kulkuyhteydet:

• Lauttasaaren metroasemalta (Gyldenintien uloskäynti) on kirkolle 450 metrin kävelymatka. Kirkon tuntumaan saapuu Punavuoresta bussilinja 22. Pysäkki on nimeltään "Lauttasaaren kirkko”.

Pysäköinti:

• Kirkon läheisyydessä (n. 100 m) on kaupungin parkkipaikka, jossa sallitaan 4 tunnin pysäköinti parkkikiekolla.

Esteettömyys:

Summer Concert: Kalle Siitonen, accordion

Wednesday 17th of July at 1–2pm in Lauttasaari Church. Free entry.

kalle siitonen
Kalle Siitonen