06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute

KirkkoAppron toinen tuleminen!

Kalenteri ja kellosymboli12.10.2024 klo 12:00 - 21:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHelsingin tuomiokirkko, Unioninkatu 29, 00170 Helsinki, Lauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki, Myllypuron kirkko, Neulapadontie 12, 00920 Helsinki Käyntiosoite Myllynsiipi 10. Parkkipaikka Tuulimyllyntien päässä., Siltasaarenkadun kerhotila, Siltasaarenkatu 28, 00530 Helsinki Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

KirkkoAppro on ikimuistoinen tapahtuma kaikille täysi-ikäisille opiskelijoille ja nuorille aikuisille. KirkkoApprossa kierretään joukkueissa monia rasteja metroradan varrella. Rasteilla ja matkan varrella on luvassa monenlaista hauskaa tehtävää ja hieno mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin. Kierros huipentuu Lauttasaaren kirkolla järjestettäviin loppubileisiin.

KirkkoAppro järjestetään lauantaina 12.10. klo 12-14 alkaen. Aloitusrastiksi voit valita joko Tapiolan kirkon tai Myllypuron Metropolian.

Tapahtuman hinta 4 €/osallistuja (sis. haalarimerkin ja loppubileet)

Historian ensimmäinen KirkkoAppro järjestettiin vuonna 2023. Ota mukaan viime vuoden haalarimerkki ansaitaksesi harvinaisen hopeisen haalarimerkin!

Tapahtuman järjestävät Helsingin, Espoon ja Vantaan seurakunnat sekä Metka, O'Diakon ja TYT.

Ilmoittaudu mukaan 10.10. Klo 18 mennessä Kide-appissa.

Rastipaikat:

Tapiolan kirkko (Kirkkopolku 6, Espoo), Lauttasaaren kirkko (Myllykallionrinne 1, Helsinki), Helsingin tuomiokirkko (Unioninkatu 29, Helsinki), Kallion seurakuntakoti (Siltasaarenkatu 28, Helsinki), Kalasataman yhteisötila (Kalasatamankatu 20, Helsinki), Myllypuron kirkko (Neulapadontie 12, Helsinki) , Metropolian ammattikorkeakoulu (Myllypurontie 1, Helsinki).

KirkkoAppro is an unforgettable event for all adult students and young adults. In KirkkoAppro, participants go around in teams visiting various checkpoints along the metro line. At the checkpoints and along the way, there will be all kinds of fun activities, and a great opportunity to meet new people. The tour culminates in an after party held at Lauttasaari Church.

KirkkoAppro takes place on Saturday, October 12th, starting from 12:00 PM to 2:00 PM. You can choose either Tapiola Chapel or Myllypuro Metropolia as your starting point.

The event fee is €4 per participant (including a patch for overalls and the after party).

The first-ever KirkkoAppro was held in the year '23. Bring last year's patch to earn a rare silver patch!

The event is organized by the parishes of Helsinki, Espoo, and Vantaa, along with Metka, O’Diakon and TYT.

Enroll to the event by 10th October at 6.00pm in Kide-app.