30.09. Onneksi olkoon: Siru, Sirja, Sorja | Palaute

Kouluikäisten peliyö Oulunkylän kirkolla

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli25.10.2024 - 26.10.2024 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliOulunkylän kirkko, Teinintie 10, 00640 Helsinki Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Peliyö on 10-13 -vuotiaille tarkoitettu pelitapahtuma, jossa kirkkosali muuttuu yhden yön ajaksi LAN-halliksi.

Peliyössä pelataan tietokoneilla, konsoleilla sekä leikitään, kisaillaan ja pelaillaan lautapelejä. Yön vietämme seurakuntasalin lattialla retkimajoituksessa.

Aiempina vuosina PeliYössä on muun muassa rakenneltu kirkkoja Fisucraftissa (Minecraft-serverillä), tutustuttu lentokonesimulaattoriin, tanssittu Just Dancen tahdissa, laulettu sing staria ja päästy pelaamaan retro-pelikoneilla. Tapahtumassa on käytössä seurakunnan PS2 – ja PS4 –pelikonsolit. Voit myös ottaa mukaan omia pelejä näille konsoleille.

Tapahtumassa huomioidaan pelien ikärajat ja pelataan vain osallistujille sallittuja pelejä. Voit tuoda tapahtumaan oman tietokoneesi tai konsolisi. Tapahtumassa on käytössä myös muutamia seurakuntayhtymän tietokoneita, joilla pääsee pelaamaan, jos sinulla ei ole omaa pelikonetta.

Tilaisuus kestää perjantai-illasta lauantai-aamupäivään.

Hinta 25€/lapsi.

Ilmoittautumislinkki tulee tälle sivulle. Ilmoittautuminen on auki 2.9.-6.10.2024.

Lisätietoja: Mirja Kietäväinen, nuorisotyönohjaaja, 050 380 4122, mirja.kietavainen@evl.fi