12.07. Onneksi olkoon: Hermanni, Herkko, Herman | Palaute

Perjantaikahvit viljelypalstalla Puotilassa

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli12.07.2024 klo 12:30 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPuotilan kappeli, Puotilantie 5, 00910 Helsinki

Puotilassa Juorumäen viljelypalsta-alueella on Mikaelin seurakunnan vapaaehtoisten hoitama viljelypalsta. Palstalla kahvitellaan joka perjantai iltapäiväkahvit luonnon helmassa ja kasvun ihmeitä seuraten. Voit poiketa paikalle 12.30-14 välillä. Mukana on joka kerta seurakunnan työntekijä.

Palsta-alue löytyy Puotilan kappelin takaa. Seurakunnan palstan numero on 2803. Sateella kahvit on katettuna sisällä Puotilan kappelissa.

Haluatko konkreettisesti viljellä ja varjella luomakuntaa osana Juorumäen viljelypalstayhteisöä? Jos kiinnostuit tai haluat mukaan porukkaan, ota yhteys Katri Vanhamäkeen p. 09 2340 6440, katri.vanhamaki@evl.fi.

Järjestäjä: Mikaelin seurakunta