18.10. Onneksi olkoon: Satu, Luka, Luukas, Säde | Palaute

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoron konsertti

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli19.10.2024 klo 19:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Helsingin yliopiston musiikkiseuran kamarikuoro HYMSKK juhlii 30-vuotista toimintaansa konsertoimalla Paavalinkirkossa 19.10. klo 19. Konsertissa kuullaan sekä vanhaa että uutta musiikkia niin suomalaisilta kuin eurooppalaisiltakin säveltäjiltä, joista mainittakoon Giovanni Pierluigi da Palestrina, Thomas Tallis, Otto Kotilainen ja Oskar Merikanto. Säveltäjä John Rutterin Missa Brevis esitetään yhteisvoimin Siller-sekakuoron kanssa.

Urkurina toimii Valtteri Saarikko ja sopraanosolistina Margit Tuokko. Kuoroa johtaa Leiu Ryland-Jones. Tilaisuudessa vierailevat lisäksi kuoron aiemmat johtajat Kati Pirttimaa ja Nadja Härkönen.

Ei pääsymaksua. Vapaaehtoinen käsiohjelma kuoron toiminnan tukemiseksi 15 €.