05.07. Onneksi olkoon: Unto, Untamo | Palaute

Sydänrukous joka perjantaiaamu

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.07.2024 klo 08:30 - 09:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Sydänrukous on eräs hiljaisen rukouksen muoto. Sydänrukouksen harjoittajan päivään kuuluu päivittäin kaksi 20 minuutin meditatiivista rukousjaksoa. Rukouksessa keskitytään sanomaan ”Kyllä” Jumalalle. Näin tämä en rukous avaa rukoilijan omaa mieltä ottamaan vastaan rakastavan Jumalan läsnäolon ja toiminnan omassa sisimmässä.

Sydänrukous kuuluu kontemplatiiviseen hiljaiseen rukousperinteeseen, jonka juuret ulottuvat yli tuhannen vuoden taakse.

Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua, olet tervetullut milloin vain! Ryhmää ohjaa ryhmäläiset itse, eli kuka tahansa pääsee siihenkin rooliin mukaan. Mukana ryhmässä on pastori Tuuli Aitolehti.