02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Tapanilan kirkko

Iltamessu Tapanilan kirkossa klo 17

Malmin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli12.05.2024 klo 17:00 - 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliTapanilan kirkko, Veljestentie 6, 00730 Helsinki

Kantelemessussa koko messun musiikki toteutetaan kanteleen sävelin!

Mukana on Malmin seurakunnan Kanneltajat-ryhmä, jota johtaa kanttori Kaisu Rauhamaa.

Messussa soivat sekä 5- ja10-kieliset että isot kanteleet. Tervetuloa laulamaan kanteleitten säestyksellä ja kuuntelemaan keväisiä säveliä - luvassa on niin kansanmusiikkia kuin klassisiakin melodioita!

Messun toteutus: pastori Atte Tolonen, Kaisu Rauhamaa + Kanneltajat

Tapanilan kirkon iltamessut ovat rentoja ja mutkattomia kaikenikäisten messuja, jonne on helppo tulla mukaan. Kirkkosali muuntautuu kodikkaaksi ja yhteisölliseksi tilaksi, jossa saa osallistua messuun omalla tavallaan. Musiikki on monipuolista ja vaihtelevaa erilaisin instrumentein. Messun jälkeen on tarjolla iltatee.