28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Seikkailun tuntua kirkkoyössä

Malmin seurakunta

15.12.2023, 15:01 /  päivitetty 27.03.2024, 11:51
Sinisellä taustalla piirrettyjä lapsia leikkimässä ja puhaltamassa saippuakuplia. Kuvass teksti:

Junnut valtaavat Tapanilan kirkon kevään aikana maksuttomien ja suosittuja kirkkoöiden merkeissä. Kirkkoöissä vietetään yhteistä aikaa erilaisten teemojen ja aktiviteettien parissa sekä samalla pääsee kokemaan mitä tuntuu nukkua kirkossa. Luvassa vauhdikasta menoa!

Malmin seurakunnan kirkkoyöt rakentuvat erilaisten teemojen ympärille. Kirkkoyöt ovat maksuttomia. Kirkkoyö on kuin leiri, mutta kaupungissa kirkolla. Kirkkoyö on mahtava tapa päästä tutustumaan uusiin tyyppeihin ja päästä kokemaan pientä seikkailun tuntua.

Ilmoittautuminen Kevään kirkkoöihin on porrastettu. Kirkkoöiden ilmoittautumisajat löydät kirkkoyön tietojen alta.

Ilmoittautumaan pääset kirkkoyön nimestä.

20.-21.4. Potter kirkkoyö 1-7 lk.

Oletko halunnut pujahtaa sisään Tylypahkaan tai saada osallistua velhoturnajaisiin? Nyt sinulla on mahdollisuus heittäytyä Potterin maailmaan ja päästä kokemaan tupakisojen myötä aavistus taikaa.

Kirkkoyö alkaa la 20.4 klo 1.4 ja päättyy su 21.4. klo 10. Kirkkoyössä tarjolla on päivällinen, iltapala ja aamupala.

Ilmoittautuminen sähköisesti: 1.3.-31.3. Ilmoittautuminen alkaa 1.3. klo 9.

Lisätietoja: Niina Penttinen, 050 911 8626 tai niina.penttinen@evl.fi

Kirkkouyö on täynnä. Tästä pääset ilmoittautumaan varapaikalle.