29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Isos- ja apurihaku Malmin ripareille 2024

Malmin seurakunta

25.02.2024, 09:50 /  päivitetty 21.03.2024, 16:07
Isoshaku kesän 2024 ripareille alkaa 1.3. heti vuorokauden vaihtuessa. Isoshaku päättyy sunnuntaina 24.3. kello 23:59
Malmin ripari

Isoshaku kesän 2024 ripareille alkaa 1.3. heti vuorokauden vaihtuessa.

Isoshaku päättyy sunnuntaina 24.3. kello 23:59

Sähköinen kaavake löytyy TÄÄLTÄ

Sijoittelemme teidät ripareille seuraavalla viikolla ja pyrimme ilmoittamaan isospaikkasi 28.3.

Hakemuksessa valitset sinulle sopivia viikkoja kesän ajalta. Kullakin viikolla on aina muutama ripari meneillään. Riparilistaa voit tarkistaa osoitteesta: Malmin riparit 2024

Jos sinulla on jokin erityinen peruste juuri tietylle valinnalle/erityistoiveelle, voit kertoa siitä kaavakkeessa kohdassa ”erityiset perusteet”.

Huomasit varmaankin hakua täyttäessäsi, että emme voi valitettavasti huomioida kaveritoiveita isospaikan suhteen. Emme myöskään tee vaihtoja isospaikan julkistamisen jälkeen sillä perusteella, että toivot pääsyä kaverin kanssa.

Voit ottaa tämän mahdollisuutena tutustua uusiin ihmisiin ja löytää itsestäsi aivan uudenlaisia lahjoja ja ominaisuuksia!

Jos olet jo ns. kolmannen vuoden isonen, etkä lähde vielä apuriksi, voit kaavakkeessa ilmoittaa halukkuutesi toimia isosryhmää ohjaavana vanhempana, kokeneempana isosena. Saat myös edelleen lähteä ihan rivi-isoseksi.

Apuriksi hakiessasi, huomioi erityisesti apurikoulutuksen päivä sunnuntai 5.5.

Apurikoulutus on jokaiselle apurille pakollinen.

Ihanaa kun haluat lähteä isoseksi/apuriksi ja olla tekemässä taas ikimuistoisia ripareita!